آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیدار هزار امتیازی شهرخودرو در مسجدسلیمان| مهم در حد لالیگا!

  • کد خبر: ۹۹۴۵۲
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
دیدار هزار امتیازی شهرخودرو در مسجدسلیمان| مهم در حد لالیگا!
شهرخودرو فردا در حساس‌ترین دیدار فصل به رویارویی با نفت مسجدسلیمان می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو خراسان آغاز خواهد شد؛ دیداری که فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان به قضاوت علی صفایی برگزار می‌شود و هر دو نماینده استان خوزستان و خراسان‌رضوی به‌خوبی می‌دانند که این بازی برایشان حکم مرگ‌و‌زندگی دارد؛ دیداری شش‌امتیازی برای دو تیم قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال.

شهرخودرو با پنج‌امتیاز به قعر چسبیده و نفت مسجدسلیمان هم با یازده‌امتیاز تیم پانزدهم جدول شانزده‌تیمی لیگ برتر بیست‌و‌یکم است. شاگردان داوود سیدعباسی به‌خوبی می‌دانند که برای نجات از خطر سقوط باید دست‌کم خودشان را به جایگاه امن چهاردهم جدول که هم‌اکنون متعلق به فجر شهیدسپاسی شیراز با سیزده امتیاز است، برسانند.

این یعنی آنکه مشهدی‌ها همین حالا هشت‌امتیاز تا پله امن فاصله دارند. در مقابل، نفت مسجدسلیمان می‌داند با پیروزی احتمالی بر شهرخودرو و با توجه به بازی سخت فجر شهر شیراز مقابل صنعت‌نفت متحول‌شده، می‌تواند خودش را به این جایگاه برساند و هم از حیث روحی‌روانی شرایط خوبی پیدا کند و هم فجر را به زیر بکشد. نماینده مشهد که این‌روز‌ها با بحران‌های مختلف مدیریتی رو‌به‌روست، هفته گذشته به‌خاطر مشکل حکم کمیته تعیین‌وضعیت و شکایت چهار بازیکن سابق بابت عدم دریافت مطالبات، مقابل مس رفسنجان نتوانست از بازیکنان جدیدش استفاده کند و مصدومیت و کرونای چند بازیکن هم عاملی شد تا تیم بدون بازیکن ذخیره به میدان برود.

حالا از باشگاه شهرخودرو خبر می‌رسد که مطالبات هفتصد‌میلیونی سه بازیکن و یکی از اعضای سابق باشگاه پرداخت و رضایتشان جلب شده و بازیکنان برای بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان مشکلی نخواهند داشت.

بازیکنانی که همه منتظر رونمایی از آن‌ها هستند و کسی نمی‌داند دو خارجی گمنام این تیم یا چند بازیکن لیگ‌یکی جدید چقدر می‌توانند به این تیم در مسیر فرار از قعر جدول کمک کنند. البته شهرخودرو همچون هفته‌های قبل فهرست بلندبالایی از مصدومان دارد؛ از سعید جلالی‌راد که به نظر بیشتر مغضوب است تا مصدوم، بگیرید تا ابوالفضل عکاشه که در این فصل یک گل برای شهرخودرو زد و یک عمر مصدوم شد! شهرخودرو در بازی رفت برابر نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند در مشهد با یک‌گل مغلوب شد، اما حالا هم سرمربی مشهدی‌ها عوض شده است و هم نفتی‌ها با هدایت محمود فکری به فکر نجات از منطقه سقوط هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->